HIT TYGODNIA

Pamięć absolutna online DUBBING PL/(2012)Total Recall



Colin Farrell z początku nie był pewien, czy powinien wystąpić w nowej wersji przeboju "Pamięć absolutna". - Bardzo podobała mi się kreacja Arniego w oryginalnej "Pamięci absolutnej" - przyznał aktor. - Miałem 15 albo 16 lat, kiedy ten film pojawił się w kinach. Nie brakowało w nim dowcipnych dialogów, świetnych scen akcji i chemii pomiędzy Arnie'em i Sharon Stone. Kiedy więc otrzymałem propozycję zagrania w remake'u, miałem wątpliwości.
Wiseman, reżyser filmu mówi, że zaproponował Farrellowi główną rolę w filmie, bo aktor jest "rzadko spotykaną kombinacją: wygląda na bardzo bezbronnego, a równocześnie bardzo niebezpiecznego". - Postacie w tym filmie grają ze sobą bez przerwy w mentalne gry, dlatego był potrzebny aktor, który potrafi zagrać obydwa te tony. Zaskoczyło mnie w Colinie, że jest tak otwarty i autentyczny

Premiera: 31.VIII.2012